وب سایت شما یکی از موارد مهمی است که برای معرفی شرکت شما ضروری است زیرا ممکن است یکی از اولین محل هایی باشد که مشتری یا سایر مشاغل با محصول یا خدمات شما آشنا می شوند.
داشتن یک وب سایت مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، وب سایت در هر زمان و مکانی برای مشتریان قابل دسترسی است. در ساعات غیر اداری مشتریان می توانند محصولات یا خدمات شما را مشاهده کنند، قیمت ها را بررسی کنند یا با برند شما آشنا شوند.
این باعث می شود که مشتریان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان بدون هیچ گونه تعامل دیگری که از طرف کسب و کار شما لازم است به دست آورند. داشتن یک وب سایت بهینه شده باعث صرفه جویی در زمان برای کسب و کار شما می شود و منجر به تجربه بهتر مشتری می شود.
برخی از شرکت ها خودشان وب سایت ها را توسعه می دهند، اما توصیه ما استفاده از آژانس های توسعه وب است. این باعث صرفه جویی در زمان، عوارض و سایر تلاش ها برای سرمایه گذاری در توسعه طرح کسب و کارتان می شود.
همه ما می دانیم که داشتن یک وب سایت متعادل و با ثبات ضروری است. با این حال، وب سایت باید دائماً به روز شود تا شرکت شما را به بهترین شکل نشان دهد.
بنابراین ، به این موضوع می پردازیم که اصولا بازبینی وب سایت چیست و چه شاخص هایی وجود دارد که نشان دهد زمان به روز رسانی وب سایت شما فرا رسیده است؟
معیارهای نیاز به بازبینی وب سایت
به روز رسانی وب سایت نسبتاً شبیه به ارتقاء آپارتمان شما یا فقط یک اتاق در آن است. شما دوباره شروع به ساختن خانه خود نمی کنید. با این حال، شاید ذائقه زیبایی شناختی شما تغییر کرده است و مانند گذشته معرفی کننده شما نیست. همین امر ممکن است برای وب سایت شما نیز اتفاق بیفتد. برای مثال امکان دارد اهداف، محصولات یا خدمات شرکت شما نسبت به ابتدای شروع کارتان تغییر کرده باشد.
همه وب سایت ها یکسان نیستند. برخی از آنها باید بیشتر از بقیه مورد بازنگری قرار بگیرند که به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند هدف کسب و کار شما، تعداد محصولات و خدماتی که ارائه می دهد. لازم است به خاطر داشته باشید که به روز رسانی وب سایت شما به معنای طراحی مجدد آن نیست. در مقایسه با طراحی مجدد، فرآیند بسیار سادهتری است. طراحی مجدد وب سایت ممکن است کمی طول بکشد و به تغییرات پیچیده تری اشاره داشته باشد. یا اصلا به معنای تغییر فونت یا به روز رسانی محتوا باشد. ممکن است تعجب کنید که چه زمانی ، زمان مناسب برای به روز رسانی وب سایت شماست. توصیه می شود هر سال وب سایت خود را بازبینی کنید. با این حال، چند شاخص ممکن است به شما کمک کند تا دیر یا زود زمان مناسب را برای به روز رسانی وب سایت خود انتخاب کنید.
شاخص های کلیدی برای به روز رسانی وب سایت در اسرع وقت
نرخ پرش شما بالاتر از حد متوسط باشد. این یکی از بهترین شاخص هایی است که نشان می دهد وب سایت شما ممکن است برند شما را به بهترین شکل نشان ندهد. فرض کنید مشتریان روی تبلیغات شما کلیک می کنند اما با ورود به وب سایت شما را ترک می کنند که شاید نشان دهنده تجربه کاربری ضعیفی وب سایت است. وبسایتهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک میکنند تا حوزههای خاصی را برای بهبود تجربه کاربری شناسایی کنید.
حل مشکل بازدید کم وب سایت
شاخص بعدی عدم دریافت تعداد مناسب مکالمات از سمت مشتریان است که می تواند منجر به چند مشکل مختلف شود و احتمالا دلیل آن این است که وب سایت شما در مقایسه با وب سایت رقبا کسل کننده به نظر می رسد. همیشه بهترین روش پیگیری رقبا و ایجاد تغییرات مرتبط با بازار فعلی است. از این رو، وب سایت یکی از ابزارهای اصلی برای معرفی کسب و کار شما به مشتریان است. رسانه های اجتماعی عالی هستند، اما همیشه به وب سایت منتهی می شوند. اگر وب سایت شما با استراتژی رسانه های اجتماعی شما به روز نیست، پس "سیزکد، ما مشکل داریم"!.
مطابقت محصولات یا خدمات شما در وب سایت با محتوا و به روزرسانی منظم محتوا از دیگر عوامل تاثیرگذار در رشد کارآیی وب سایت شماست. همچین اگر موضوع کسب و کار شما خرید و فروش یا تولید محصول خاصی می باشد راه اندازی یک فروشگاه در وب سایتتان حیاتی خواهد بود.
راه های سریع بازطراحی وب سایت
حالا اگر متوجه علائم یا نشانه های دیگر هم شده اید، شاید وقت آن رسیده است که وب سایت خود را به روز کنید. چند راه آسان برای به روز رسانی وب سایت خود بدون نیاز به سرمایه گذاری مقدار زیادی بودجه وجود دارد: اگر خدمات یا محصولاتتان در وب سایت مطابقت ندارند، به روزشان کنید. تصاویر محصولات، خدمات یا تیم خود را به روز کنید. فونت جدیدی را انتخاب کنید تا ظاهری تازه به وبسایت خود ببخشید یا بخشهای مختلف صفحه را مرتب کنید. رنگهای وبسایت خود را تغییر دهید تا ظاهر تازهای به ارمغان بیاورید. موارد اشاره شده تنها چند کار است که می توان به سرعت انجام داد.
اجرای حتی این تغییرات کوچک در وب سایت شما باعث بهبود عملکرد وب سایت شما می شود. به روز بودن محصولات و خدمات ممکن است فروش شما را افزایش دهد. همچنین، مشتریان خود را از محصولات جدید در دسترس مطلع خواهید کرد. به روز رسانی تصاویر در وب سایت شما همیشه ایده خوبی به شمار می رود. همیشه دیدن اینکه چه کسی پشت کار یک شرکت خارق العاده است، جذاب خواهد بود. در نهایت، تغییر یا اضافه کردن فونتها و رنگهای جدید به صفحات اصلی میتواند تأثیر مثبتی بر مشتریان شما بگذارد. ظاهر جدید ممکن است جذابتر باشد، برای مشتری راحتتر حرکت کند و تجربه کاربر را بهبود بخشد. با این حال، بهتر است در صورت شک با یک آژانس توسعه وب باتجربه مشورت کنید.
(برگرفته از مقاله ای در digitalagencynetwork.com)
تیم سیزکد آماده ارائه انواع خدمات مشاوره ، طراحی و توسعه سایت و اپلیکیشن موبایل ، برندینگ و تولید محتوا می باشد.
0 نظر
ارسال نظر
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد