وقتی نوبت به کسب و کار، برند یا محصولات شما برسد ، چقدر می خواهید محبوب باشید؟ بدیهی است که پاسخ آن به احتمال زیاد "بسیار" است.
در واقع، ممکن است وب سایت شما در حال حاضر بسیار محبوب باشید و ترافیک زیادی به وب سایت شما برسد. اما آیا تا به حال منابع ترافیک خود را به درستی بررسی کرده اید؟ گاها بسیاری از افراد در بحث ترافیک بازدید خود به رسانه های پولی، شبکه های اجتماعی و غیره وابسته هستند.
یکی از نتایج چنین ترافیک هایی احتمال ناپدید شده یک شبه بسیاری از کاربران می باشد !
چرا باید منابع ترافیکی متفاوتی داشته باشیم ؟
اگر عمدتاً به یک منبع ترافیک وابسته هستید، به راحتی می توانید مشتریان یا خوانندگان زیادی را از دست بدهید. به خصوص اگر الگوریتم منبع ترافیک یک شبه تغییر کند و رتبه موتور جستجوی شما به طور ناگهانی تغییر کند. به طور مشابه، مواردی وجود دارد که اگر شرکت شما به عنوان هرزنامه و موارد دیگر گزارش شده باشد، حساب شما ممکن است مسدود شود که به ویژه در مورد گوگل صدق می کند. بسیاری از شرکت ها، کارآفرینان و غیره بیش از حد به گوگل وابسته شده اند. اگرچه ممکن است یکی از غالب ترین موتورهای جستجو باشد که به شما در دریافت ترافیک وب کمک می کند، نباید گزینه اصلی شما باشد. در واقع، برخی از بهترین گزینهها برای به دست آوردن ترافیک، گزینههایی هستند که میتوانید کنترل کنید، مانند ایمیلها، فهرستهای مشترکین و رسانههای محبوب دیگر . به این ترتیب ، میتوانید با محتوای عالی به مشتریان خود متصل باشید و مطمئن شوید که با خطرات الگوریتمهایی که بر جریان ترافیک شما تأثیر میگذارند، مواجه نمیشوید.
چگونه ترافیک سئوی بیشتری به دست بیاوریم ؟
برای اطمینان از داشتن جریان ترافیک ثابت و سئوی خوب، باید موارد زیر را در نظر بگیرید تا ترافیک بیشتری برای شرکت خود به دست آورید:
1. بازاریابی از طریق ایمیل
یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن ترافیک ثابت از طریق ایمیل مارکتینگ مناسب است. انجام این کار به شما امکانی را می دهد که با چند کلیک، مکالمات و به تبع آن مشتری های جدیدی را جذب کنید. اما در نظر داشته باشید که برای ایجاد لیست ایمیل خود، باید مطمئن شوید که فرمهای ثبتنام شما برای خواندن ساده، شخصیسازی شده و همچنین بهینه سازی شده برای نمایش در دستگاههای مختلف باشند. همچنین، هنگام انجام ایمیل مارکتینگ، تست A/B A/B را انجام دهید تا ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارد.
2. محتوای جذاب تولید کنید
یکی از سادهترین راهها برای ترغیب افراد به صفحه شما، ایجاد محتوای متمایز از سایرین است. شما می خواهید مطمئن شوید که خلاق و به یاد ماندنی هستید و دلیلی در اختیار مردم برای مشاهده محتوای خود دهید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار از طریق شبکه های اجتماعی و داشتن وبلاگ شخصی است. هنگام تولید محتوا، باید سرفصل های جذاب بنویسید و تصاویر، منابع، کلمات کلیدی و موارد دیگر را هم با همین سیاست اضافه کنید.
3. کمپین های تبلیغاتی را اجرا کنید
راه دیگر برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ، از طریق تبلیغات پولی و اجرای کمپین ها در گوگل، فیس بوک، اینستاگرام و غیره است. هر چه تبلیغات بیشتری در رسانه های مختلف انجام دهید به افزایش آگاهی از برند شما و هدف قرار دادن مخاطبان مختلف کمک می کند. با این حال، پلتفرم های خود را عاقلانه انتخاب کنید، زیرا اجرای تبلیغات می تواند گران باشد.
4. در شبکه های اجتماعی فعال باشید
یکی از سادهترین راهها برای جذب یک جریان ثابت بازدیدکننده، فعال بودن در رسانههای اجتماعی است. وقتی مردم در حال حرکت هستند، بسیاری از آن ها دوست دارند برای چند لحظه هم که شده درگیر و سرگرم باشند. وجود فعال در رسانه های اجتماعی می تواند به جلب توجه آنها به راحتی کمک کند.
برای دستیابی به این منظور:
ارسال محتوای خلاقانه در رسانه های اجتماعی: از طریق اینفوگرافیک، ویدیو، وبلاگ و موارد دیگر.
تعامل با فالوورها: به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود با به اشتراک گذاری محتوای آنها، تگ کردن و پاسخ به نظرات آنها پاسخ دهید.
از هشتگ ها استفاده کنید: با هشتگ های پرطرفدار به روز باشید و آنها را به پست خود اضافه کنید.
جزئیات صفحه خود را به روز کنید: وقتی اطلاعات جدیدی در مورد کسب و کار خود داریدعکس نمایه و موارد مشابه دیگر را بروز کنید.
5. از اینفلوئنسرها استفاده کنید
بازار اینفلوئنسرها بزرگ است و پیش بینی می شود تا پایان سال 2022 به 4.14 میلیارد دلار افزایش یابد. علاوه بر این، بسیاری از نوجوانان و نسل جوان ترجیح می دهند به اینفلوئنسرها بیشتر از افراد مشهور در رسانه های اجتماعی اعتماد کنند. به همین دلیل است که اینفلوئنسرها می توانند راه خوبی برای ایجاد منابع ترافیک با منشاء افراد جوان برای وب سایت شما باشند.
بهترین راه برای به دست آوردن اینفلوئنسرها ، انجام موارد زیر است: اینفلوئنسرها را در پست های رسانه های اجتماعی خود تگ کنید ، پرسش و پاسخ یا مصاحبه زنده با اینفلوئنسرها را در صفحات خود داشته باشید و مقداری هزینه برای تبلیغ محصولاتتان در صفحات آن داشته باشید.
6. شروع به نوشتن مقالات در وبلاگ ها
یکی از روشهای فوق العاده برای دریافت ترافیک که مستقیماً از طریق Google نمی آید، از طریق ارجاعات است که به افراد اجازه می دهد تا از طریق وب سایت های دیگر به وب سایت شما هدایت شوند. بهترین راه برای ارجاع به وب سایت شما ایجاد بک لینک است که به افزایش ترافیک ارجاع و رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند.
با این حال، قبل از نوشتن محتوا برای وبسایتهای دیگر و ایجاد بک لینک، باید تحقیق کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار میزبان متناسب با نوع فعالیت شماست تا نوع مناسبی از ترافیک را به وبسایت خود جذب کنید. در حالت ایدهآل، باید قبل از انجام این کار به دستورالعملهای پست مهمان و اعتبار دامنه آنها نگاه کنید.
7. تجزیه و تحلیل خود را مرور کنید
اگر صاحب یک وب سایت هستید، هرگز نباید تحلیل ترافیک نرم افزارهای خود را نادیده بگیرید. فرقی نمیکند Google Analytics، Adobe Analytics، MixPanel یا ابزارهای مختلف آنالیز وب سایت را در اختیار داشته باشید زیرا میتوانند برای بررسی ترافیک ورودی وب سایت شما مفید باشند. بررسی آنها به شما کمک می کند تا ببینید کدام نوع محتوا، پست و استراتژی برای کسب و کار شما مناسب است. این ابزار همچنین به شما کمک میکنند تا مواردی که در نرم افزارتان میتوانید بهبود ببخشید را پیدا کنید و اطمینان حاصل کنند که راههایی برای بازدید پایدار از کسبوکار خود ایجاد خواهید کرد.
8. در فروم های اینترنتی شرکت کنید
یکی دیگر از راه های جذب ترافیک ارگانیک به صفحه شما، فعال بودن در انجمن های آنلاین است. به سادگی با ارسال پست در انجمن ها و گروه های رسانه های اجتماعی، ممکن است بازدیدکنندگان جدیدی را به صفحه خود جذب کنید.
جمع بندی
به طور کلی، ضروری است که هرگز به یک منبع ترافیک برای کسب و کار خود، به ویژه گوگل، وابسته نباشید. از این گذشته، حفظ الگوریتمهایی که به طور مکرر تغییر میکنند ممکن است دشوار باشد و خطرات تعلیق حساب، ممنوعیت و جریمه وجود دارد. برای اطمینان از داشتن یک جریان ثابت از ترافیک، باید از روش های بازاریابی مختلفی استفاده کنید. برخی از بهترین راه حل ها ، روشهایی هستند که میتوانید آنها را کنترل کنید، مانند بازاریابی ایمیلی، بررسی تحلیلهای خود، مشارکت در جامعه، ایجاد محتوای حماسی و موارد دیگر. در نهایت، دریافت محدوده ای از ترافیک تقریباً یک فرآیند آزمون و خطا با استفاده از روش های مختلف است. همیشه به یاد داشته باشید که تجزیه و تحلیل های خود را بازبینی کنید.
(بر اسال مقاله ای از آقای: Richard Kennedy)
اگر به دنبال بهینه سازی و بازبینی نرم افزار یا وب سایت خود هستید برای دریافت مشاوره رایگان با " سیزکد " تماس حاصل فرمایید.
0 نظر
ارسال نظر
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد